Vrácení zboží
Vrácení zboží
Na základě platných právních předpisů České republiky je každý kupující oprávněn uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy (vrácení zboží). V zákonné lhůtě 14 dnů může kupující vrátit zboží prodávajícímu. Spolu se zbožím je kupující povinen doručit žádost o odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka, po jejímž obdržení a zpracování budou kupujícímu vráceny peníze za zboží z e-shopu www.sperkyzbali.cz, které je v tomto případě předmětem odstoupení od smlouvy. Po úspěšném vyřízení žádosti budou peněžní prostředky kupujícímu vráceny do 14 dnů ode dne, kdy prodávající úspěšně obdržel od kupujícího oznámení o odstoupení od předmětného zboží.
Důležité: Prosím všechny zákazníky, aby vrácené zboží zasílali pouze způsobem uvedeným níže. Vrácené zboží zaslané prostřednictvím České pošty na adresu sídla společnosti nebude akceptováno jako správný způsob vrácení/vrácení zboží. Zásilky na dobírku nebudou akceptovány jako správný způsob vrácení/vrácení zboží.
Pro vrácení nového nepoškozeného zboží v zákonné 14 denní lhůtě využijte prosím jakoukoli pobočku Zásilkovny.
Postup při vrácení zboží (odstoupení od kupní smlouvy):
1. Vyplnění žádosti
Vyplňte žádost o Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku, který najdete tady.
2. Odešlete formulář na e-mail sperkyzbali@gmail.com.
3. Objednejte dopravu přes aplikaci Zásilkovna na tyto údaje:
Jméno: Helena Ježková
telefonní číslo: 604 901 079
email: sperkyzbali@gmail.com
vyberte: doručení na výdejní místo
Podací místo: Vinotéka, Juliánovské náměstí 2, Brno (I_3678)
4. Zboží pečlivě a bezpečně zabalte.
5. Vyhledejte podací místo Zásilkovny
Pomocí tohoto odkazu: https://www.zasilkovna.cz/pobocky najdete nejbližší pobočku společnosti Zásilkovna. Při vyhledávání vhodného podacího místa nezapomeňte zaškrtnout možnost "Podací místa".
5. Odevzdejte vrácené zboží
Nadiktujte kód obsluze.
6. Příjem a řešení vráceného zboží
Obdržené zboží zpracuji a do 14 dnů vám vrátím částku za objednávku na bankovní účet uvedený ve formuláři Odstoupení od kupní smlouvy.
Vrácení zboží po uplynutí zákonné lhůty není možné, pokud:
- zboží vykazuje známky opotřebení způsobené používáním,
- nebo pokud bylo zboží poškozeno.